Navigatie Link overslaanHome » Voor adviseurs » Aanvragen

bijBouwe hypotheek aanvragen

bijBouwe voor adviseurs

bijBouwe voor onafhankelijk adviseurs
  • Snelle verwerkingstijden
    We verwerken aanvragen snel. Zo is er snel duidelijkheid en maken we deze stressvolle periode minder stressvol voor jou en je klant.
  • Direct contact met een desk-accountmanager
    Als je belt met onze adviseurslijn (024 8000 787) krijg je direct een desk-accountmanager aan de telefoon. Dat scheelt tijd en gedoe.
  • Scherpe rente
    Klanten lenen via bijBouwe geld waar de bank het ook leent. Daarom kunnen we altijd een scherpe rente bieden.

Je hypotheekaanvraag in het kort


Om een hypotheek aan te kunnen vragen is het nodig om een aanstelling bij ons te hebben. Je kunt ook een aanvraag doen via een service provider met een bijBouwe aanstelling.

Je hypotheekaanvraag dien je in via HDN. Je voert de aanvraag op in je adviespakket en kiest om de aanvraag via HDN te versturen naar het bijBouwe HDN nummer 320804. Als de aanvraag correct en volledig is brengen wij binnen een werkdag de indicatieve offerte uit.

bijBouwe aanstelling

Je aanstelling


Voordat je jouw eerste bijBouwe-aanvraag kunt doen, moeten we samen een aantal zaken regelen. Als eerste regel je een directe aanstelling. 

Hiervoor kan je een e-mail sturen naar samenwerken@dynamiccredit.com. Wij laten je weten welke documenten we van je nodig hebben om je eigen bijBouwe aanstelling te regelen.

Als alle documenten binnen zijn hebben we ongeveer 4 werkdagen nodig om een samenwerkingsovereenkomst op te stellen en te versturen. Zodra deze getekend weer retour is bij ons kunnen we onze samenwerking starten!

Heb je vragen over het proces of je aanvraag voor een aanstelling? Bel dan naar 020 – 28 07 190 of 06-25 35 87 75 (WhatsAppen kan ook). 

Aanvragen via je bijBouwe aanstelling


Als je een hypotheekaanvraag direct via je eigen bijBouwe aanstelling wilt doen, dan zal je adviespakket ingesteld moeten zijn op het versturen van HDN berichten.

Als je een bijBouwe aanvraag doet, dan geef je aan dat je de aanvraag wilt versturen via HDN. Het bijBouwe HDN nummer waar je de aanvraag naar kunt versturen is 320804.

Verwerkingstijd voor uitbrengen van offerte via bijBouwe

1.0 werkdag


Gemiddelde verwerkingstijd in de markt

2.8 werkdag

Bron: HDN Index september 2016

Je adviespakket en bijBouwe

Je adviespakket


Als je niet je juiste bijBouwe relatienummer hebt ingesteld in je adviespakket, dan staat jouw naam als adviseur niet juist in je bijBouwe offertes. Als je jouw unieke relatienummer niet weet, stuur dan een e-mail naar samenwerken@dynamiccredit.com, dan zorgen wij dat je deze krijgt.

Heb je hulp nodig met het juist instellen van je bijBouwe relatienummer in je adviespakket? Neem dan contact op met de klantenservice van je adviespakket.

Wat je wel en niet kunt aanvragen


Zodra we je hypotheekaanvraag ontvangen hebben, krijg je van ons een ontvangstbevestiging waarin staat dat we je aanvraag in behandeling hebben genomen. Als je hypotheekaanvraag correct is en binnen ons acceptatiekader valt, dan brengen we in een werkdag de indicatieve offerte en de garantieverklaring uit.

Helaas moeten we soms ook aanvragen afwijzen omdat ze niet in ons acceptatiekader passen. Dit doen we in veel gevallen direct nadat je de aanvraag verstuurd hebt. In andere gevallen nemen we je aanvraag wel in behandeling en streven we ernaar om je binnen een werkdag uitsluitsel te geven.

Om zeker te weten dat de hypotheek die je wilt aanvragen in ons acceptatiekader past, kun je kijken in onze handleiding voor adviseurs of onze productkaart.

Acceptatiehandleiding Productkenmerken

Je (lopende) aanvraag wijzigen


Wijzigingen op een aanvraag vraag je aan via acceptatie@bijbouwe.nl. Vermeld in de onderwerpregel van de e-mail de naam van de klant en het offertenummer. Dan voeren wij aan onze kant de gewenste wijziging door in de lopende hypotheekaanvraag.

Op het moment dat je de rentevastperiode of de oorspronkelijke hypotheeksom wilt wijzigen, zullen we de aanvraag moeten annuleren en zal je de gewijzigde aanvraag opnieuw moeten indienen via je adviespakket. Dit komt omdat we het geld voor de hypotheek op het moment van aanvragen tegen de gekozen rentevastperiode en hypotheeksom vastzetten.

Wijziging doorgeven

Contact

Direct contact met een desk-accountmanager


Je vragen kun je direct stellen aan een desk-accountmanager van bijBouwe. Denk aan vragen over het acceptatiekader of statusvragen of je lopende dossiers. We blijven graag met je in contact.

Telefoon: 024 8000 787


Vragen kun je natuurlijk ook mailen naar acceptatie@bijbouwe.nl. Binnen een werkdag heb je antwoord van ons.

Heb je een vraag over een foutmelding of de status van je aanstelling? Bel dan naar 020 28 07 190 of 06 25 35 87 75 (WhatsAppen kan ook). 

Contact met acceptant

Heb je een vraag over een foutmelding of de status van je aanstelling?


Bel of WhatsApp ons met je vraag, dan helpt ons Warm Welkom team je verder. 

Bellen: 020 28 07 190

WhatsAppen: 06 25 35 87 75

Heb je een vraag of beheerverzoek over een lopende hypotheek?


Voor vragen over (wijzigingen aan) lopende bijBouwe hypotheken hebben wij een apart team. 

Telefoon: 010 2421 519


Vragen kun je natuurlijk ook even op de mail zetten naar service@bijbouwe.nl

Contact met acceptant